marți, 30 aprilie 2013

Haul Aprilie.

Stiu stiu stiu ca nu am mai postat de mult, dar cei care citesc frecvent blogul meu stiu ca sunt clasa a 12-a si sunt ocupata cu scoala, plus ca saptamana trecuta au fost simularile, iar la mine a fost ca naiba ca am si lucrat. Asa ca eu la 8 eram la scoala, dupa la munca, iar la 10 jumatate, 11 noaptea eram acasa. Credeti-ma pe cuvant cand va zic ca nu am avut timp nici macar de mine. 

Acum ca ati inteles mica mea lipsa de pe blog haideti sa va arat ce mi-am cumparat eu in ultimul timp. Incepem cu cele mai vechi produse, de la Oriflame. Produsele sunt cumparate din catalogul 4 si 5, dar nu mai stiu care cum.


Gel de dus exfoliant cu zmeura si menta. Gel de dus Discover Taj Mahal.


Tratament pentru cresterea unghiilor caruia i-am facut un review aici. Lac de unghii.



Parfum Lovely Garden.

Iar acum, urmeaza hainele. Nu prea am gasit ceva care sa-mi doresc cu adevarat sa cumpar, asa ca nu mi-am cumparat multe. 


De la H&M - pantaloni scurti.


De la New Yorker - tricou simplu.




De la New Yorker - camasa.

Urmatoarea oprire a fost la Bamboo de unde mi-am cumparat o lumanare parfumata de care m-am indragostit iremediabil. Ma scuzati ca am facut poze cu ea aprinsa, dar aseara n-am mai avut rabdare si a trebuit sa o aprind. 



Sper sa va placa micul meu haul. O sa revin cu postarile regulate de acum inainte, asa ca fiti pe faza. Si poate treceti cu un like aici. V-am pupat!

7 comentarii:

  1. sa te bucuri de ele:) parfumul stiu ca miroase superb:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :*. Parumul sincer e un pic cam prea dulce pentru gusturile mele, dar e ok.

      Ștergere
  2. Mi-ai putea spune cat a fost pretul camasei? E superba! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 69 de lei. Am cumparat-o din Afi Palace Cotroceni.

      Ștergere
    2. Ba nu. 67 de lei. Scuzee!

      Ștergere
  3. Imi place parfumul.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine a fost un pic prea dulce, i l-am dat unei prietene :)

      Ștergere