luni, 15 aprilie 2013

Informatii despre piercing. Ce trebuie sa faci?

Hei, buna fetelor!
M-am gandit sa fac aceasta postare deoarece am vazut atatea persoane care isi dau un piercing dar habar nu au sa si-l ingrijeasca. Stiu ca v-am promis o postare anume, dar din cauza ca am avut treaba zilele astea nu am avut cum sa ma tin de promisiune. Incerc sa ma revansez cu alte postari, macar atat pot sa fac pentru voi. Asa ca hai sa incep sa va explic ce trebuie sa faceti pentru a avea un piercing ok si sa nu aveti probleme (inflamatii, puroi, etc).




In primul rand, sa nu cumva sa faceti prostia sa va duceti la prietenul prietenului vostru ca stie sa dea piercinguri. Cel mai sigur este sa va duceti la un salon despre care ati auzit lucruri bune si v-ati interesat anterior. Sa stiti ca nu este greu sa dati piercinguri, am dat si eu la randul meu, informandu-ma inainte pentru a nu o da in bara. Dar mai sigur este sa va duceti la un profesionist.
In al doilea rand fiti siguri, iar asta este un lucru care chiar trebuie sa-l faceti, ca ustensilele sunt sterilizate. Pentru a vedea puteti sa ii cereti celui care urmeaza sa va "gaureasca" sa desfaca toate ustensilele in fata voastra. Acest lucru il faceti pentru a evita sa luati anumite boli si riscul de a va aparea vreo iritatie sau puroi este mult mai scazuta.
In al treilea rand, daca va e frica de durere exista anestezie locala. Durerea este mai intensa atunci cand te gandesti la ea, iar aceasta difera de la om la om.

In ultimul rand, dar unul dintre cele mai importante este ingrijirea de dupa. Piercingurile au un timp mediu de a se vindeca, cele din urechi intre 1 luna si 3 luni, cele faciale (buza, obraji) intre 3 si 6 luni, in limba intre 1 luna si 3 luni, etc. Cateva reguli de baza pentru a nu se infecta locul:
1. Nu se schimba bijuteria decat dupa cel putin 1 luna. Cea mai buna bijuterie cu care iti dau piercingul este cea din inox medicinal.
2. Bijuteria se curata cel putin o data pe zi, dar nu cu spirt! Spirtul coace, asadar te vei alege cu o infectie urata. Poti sa cureti cu putina apa sarata (la un pahar de 150 ml apa se pune o lingurita sare) si dupa cel mai bun antiinflamator este Baneocin crema, ca si pentru tatuaje. In timpul vindecarii este normal ca pe bijuterie sa se depuna un lichid albicios; acesta este un lichid care ajuta la cicatrizare, asadar pana nu are tente verzui-maro, nu ai de ce sa-ti faci griji.
3. Ai rabdare. Nu te juca cu bijuteria pentru ca vei ramane cu cicatrice. Lasa-l sa se vindece in ritm normal. Poate cateva zile va fi umflat sau nu, se poate inrosi sau nu, asta difera de la caz la caz.

Eu sper sa fi acoperit tot ce ati putea sa stiti despre piercing. Daca aveti alte intrebari, le astept cu drag. Voi sunteti pro sau contra? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu