marți, 9 aprilie 2013

Review: Tratament avansat pentru intensificarea creşterii unghiilor Oriflame Beauty.

Hei fetelor!

Astazi o sa va prezint Tratamentul pentru cresterea unghiilor de la Oriflame. Eu am unghiile foarte subtiri si casante, se exfoliaza la varfuri foarte repede si re rup imediat. Inainte aveam o manichiura de invidiat, dar de vreo 2-3 ani unghiile mele au cedat. Incercand sa le fac mai rezistente si sa creasca mai repede, mi-am comandat din catalogul trecut Oriflame acest tratament:



Descrierea oficiala spune asa:
"Oferă-le unghiilor tale un plus de forţă pentru a creşte. Această formulă avansată este îmbogăţită cu extracte din kiwi şi elemi, precum şi cu o combinaţie unică de vitamine A, C şi E, care stimulează creşterea şi hrăneşte unghiile uscate, casante.






Acum sa vorbesc eu despre acest produs. Eu sincer, nu cred ca exista un produs care sa faca minuni asupra mea, asa ca mereu cand imi iau un produs despre care citesc/aud ca este bun sau excelent, nu imi fac sperante sa aibe acelasi efect asupra mea. Adevarul este ca nici acest tratament nu face minuni, DAR, este un produs care merita incercat. Pana si la unghiile mele au un efect de intarire a unghiilor, cresc ceva mai repede decat in mod normal, dar nu este atat de sesizabila. Ce-i drept, nu m-am dat cu el in fiecare zi, dar cel putin de 2 ori pe saptamana l-am utilizat. Daca este utilizat zi de zi da rezultate destul de bune: unghii mai rezistente si unghii care cresc mai repede. Nota mea pentru acest produs: 8.

Sper sa va ajute acest review, daca mai aveti intrebari sau daca mai vreti un review despre un anume produs pe care l-ati vazut pe blog, puteti sa-mi spuneti. 

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu