sâmbătă, 19 aprilie 2014

Haul: Lady's

Uitati-va si voi pe geam, cat ploua, cat de trista e vremea... Incerc sa nu ma mai intristez si sa fiu fericita. De ce? Pentru ca mi-am facut curaj si mi-am facut o comanda Lady's. Am fost destul de reticenta, pentru ca erau atat de multe produse din care sa aleg, dar am noroc ca sunt cumpatata si incerc sa imi gasesc motive pentru a nu le cumpara, doar daca sunt necesare. Bun, hai sa va arat:


Pentru ca am avut comanda peste 100 de lei mi-au dat un set de testere pentru parfumuri, 3 barbatesti iar restul pentru femei.




Decolorant Max Blond nr.3, la sfarsitul postului o sa va arat care sunt rezultatele. 
1 cutie - 10,14 lei.



Gel de dus ASPIS Cool Stream - 11,72 lei. Am zis sa ii cumpar si iubitului un gel de dus.



Sapun cu burete cu ciocolata si lapte si cu capsune si frisca - 9,99 lei bucata. Ei, pai daca vreti sa deveniti dependenti de un miros si sa va minunati de miros, cumparati-va chestiile astea. Miros divin! Sunt geniale!




Lac de unghii Catherine Arley - 4,69 lei.



Parfum Wersicle Ice Diamond - 38,45 lei. Mi-a fost frica sa imi cumpar un parfum fara sa il miros, dar nu imi pare rau ca am facut-o. Are un miros dulceag, dar nu este inecacios, se potriveste sezonului in care ne aflam, persista destul de mult. Per total sunt multumita de el.



Acum hai sa va arat treaba cu decolorantul. 

Inainte:



Dupa:



Si acum sa va zic povestea. Da, m-am mai decolorat, dar niciodata nu am patit asta. Cand m-am decolorat acum ceva timp eram un saten cu reflexii roscate, si mi-a iesit ceva si mai deschis ca in ultima poza. Dar acum, fiind blonda mai inchis, am zis sa mi-l deschid mai mult, plus ca citisem ca are efect anti-ingalbenire. Ce sa va mai zic? Prefer sa tac si sa intelegeti voi ce vreti. 

Daca vreti sa comandati ceva de pe site-ul lor sau doar sa aruncati o privire, dati click aici

Si va mai arat ce am primit de la o prietena buna care sta in Danemarca, dar care a venit in vizita in Romania. 


O cutie de fursecuri, geniala! O ciocolata cu mustata si un carnetel in forma de ciocolata!!!



Mi se pare atat de dragut si simpatic!

Pe ultima suta de metrii, vreau sa va urez un Paste Fericit alaturi de familie si prieteni, sanatate si tot ce va doriti! Sa ne citim cu bine dupa Paste! V-am pupat!

6 comentarii:

  1. cate chestiute dragute!! :)
    apropo, imi place mult nuanta aceea :*
    am un giveaway activ pe blog la care te invit cu drag :D

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2014/04/armyn-bijou-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt cadourile primite din partea prietenei tale din Danermarca. Delicioase!
    Legat de Ladys, eu am încercat o vopsea de la ei care s-a dovedit a fi foarte bună, însă avea o culoare închisă. Bine că ne-ai povestit despre decolorant, să știm ce luăm și ce nu pe viitor! Săpunurile cu burete mi se par atractive!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am cumparat si eu vopsea de la ei, ca sa imi repar culoarea la par, acum sa vad ce o iesi cand oi primi coletul. Si sapunurile sunt atat de delicioase si spumante!

      Ștergere
  3. deci e ok vopseaua de la lady´s sau nu?
    http://lenjerieintimagalati.com/blog/2014/04/22/classic-cream-lipstick/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este strict decolorantul. Din punctul meu de vedere nu este chiar atat de ok, mi se pare ca a deschis parul prea putin, si in plus, l-a ingalbenit foarte rau. Am reusit cu o combinatie de sampon si albastru de metil, sa reusesc sa ii dau o alta nuanta, dar mi-am cumparat si vopsea. Despre vopsea o sa fac un review dupa ce o folosesc. Te pup.

      Ștergere