luni, 4 mai 2015

Favoritele lunii Aprilie!


Nu am mai facut o astfel de postare de multicel timp. In principiu m-am axat pe produsele pe care le aveam deja, sa le termin, inainte de a face loc altora, iar o postare in care sa va insir mereu aceleasi produse nu-si avea rostul. Am mai testat produse noi in ultimul timp, mi-am cumparat si altele, iar acum puteti sa cititi despre ce produse am fost incantata in aceasta luna!




1. Despre serul Nivea Q10 Plus Serum Pearls ati citit aici. Imi place mult de tot, iar eu l-am folosit in fiecare zi, sau cel putin am incercat, impreuna cu alte produse pe care le voi prezenta mai jos. Daca cititi review-ul va faceti o idee despre produse, pentru ca alte cuvinte nu stiu sa va mai spun despre el. 

2. Impreuna cu serul, am mai folosit si noua crema Nivea Care, la care aveti review aici. Am folosit-o si pe maini, pentru ca in ultimul timp se pare ca pielea mea este foarte uscata si este groaznic sa ai maini in acest fel, si este crema mea de fata preferata, fara nici o discutie!

3. In zona ochilor, am folosit crema de ochi anti-rid Nivea Q10 Plus. Aceasta promite reducerea cearcanelor de sub ochi si previnerea aparitiei ridurilor din jurul ochilor. Intr-adevar, eu am mari probleme cu cearcanele. Cred ca m-am nascut cu ele de nu pot sa scap de niciun fel de acestea. Am folosit aceasta crema in special pentru reducerea lor, iar eu am observat ca daca o folosesc regulat, in fiecare dimineata si seara, ma trezesc cu ochii odihniti. Cearcanele nu au disparut, dar mi se pare ca mi s-au mai dus si ele, nu mai sunt atat de vizibile. In legatura cu ridurile, si ele s-au mai estompat. Din punctul meu de vedere e o crema buna, intra repede in piele si nu necesita o cantitate mare pentru a o folosi.


Daca tot suntem la capitolul "ochi" va prezint si rimelul de la Miss Sporty-Studio Lash The Miaoww Look. L-am cumparat de la DM, ca era oferta, si am dat pana in 10 lei pe el. Aveam nevoie de un rimel si am zis sa-l cumpar, ca nu o fi chiar atat de prost. Si nu m-am inselat! Are o periuta ciudata, la prima vedere, dar eu ma impac foarte bine cu ea. Alungeste genele vizibil, iar eu de asta am nevoie la genele mele aproape inexistente. Imi place ca nu curge, rezista pe gene si 14 ore (ca atat am stat cel mai mult machiata) si se demachiaza usor.


La capitolul "Make-up" avem Quad-ul de la Elf-Ethereal. L-am folosit foarte des pentru ca are nuante naturale, pe care le poti folosi la orice machiaj. In ultimul timp m-am machiat foarte subtil, iar acestea le-am folosit cel mai des. Cu ajutorul unui primer rezista foarte bine pe ochi, iar eu sunt o fana Elf iremediabila.


Eu am parul foarte pretentios, iar eu fara balsam nu rezist. Cel de la Syoss este preferatul meu, dar am ramas intr-o seara in pana de balsam si l-am ales si eu pe cel care mi-a facut cu ochiul cel mai bine, fiind intr-un supermarket si neavand din ce gama larga sa aleg. Asa ca l-am ales pe acesta de la Garnier-Ultra Doux Heritage du Provence cu ulei de levantica si trandafiri, placandu-mi foarte mult mirosul. Nu prea am stat prea mult pe ganduri si a ajuns in cosul de cumparaturi. Imi place ca imi lasa parul fin si moale, ceea ce iti trebuie mie.

Voi ati folosit unul sau mai multe produse de mai sus? V-ar placea sa le testati? Daca vreti un review la unul dintre produse scrieti-mi in comentarii si va voi scrie mai multe detalii despre el. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu