duminică, 31 mai 2015

Mi-e dor de tine, vara...

Postarea de azi este diferita. 
Postarea de azi este scrisa din pura inspiratie, din simplul dor de mare, de vara.

Astazi este ultima zi de primavara, iar maine incepe oficial vara. Desi vremea a fost destul de placuta in ultimul timp, parca imi e dor de vara, de mare, de absolut tot ce inseamna acest anotimp (asta venind de la o persoana care nu suporta caldura). M-a luat o stare nostalgica, iar eu d-abia astept sa ma plimb pe plaja, sa simt nisipul pe picioarele mele, sa pierd zilele si noptile plimbandu-ma fara o destinatie, sa simt ca traiesc. Probabil este singura perioada din an in care simt cu adevarat ca traiesc, chiar daca dorm mai putin, zilele sunt mai lungi iar caldura este mai mare. 

Vreau sa simt valurile marii cum se izbesc de mine, vreau sa simt acel aer sarat de la mare, sa vad rasaritul... Nu credeam ca o sa-mi fie atat de dor, dar vara, te astept! Si cel mai mult astept sa-mi fac noi amintiri alaturi de tine, pe care stiu ca nu o sa le uit niciodata, cum nu le-am uitat si pe celelalte de pana acum. Astept sa vad cu ce ma surprinzi, cu ce vii nou anul acesta, pentru ca nu am nici cel mai mic plan in legatura cu tine, dar stiu ca o s-o scoatem noi la capat cumva...


Nu obisnuiesc sa scriu atat de personal pe blog, dar pur si simplu am simtit nevoia... Voua de ce va este cel mai dor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu