vineri, 9 octombrie 2015

EOTD: Simple Fall Make-up

Am promis ca o sa fac un machiaj de toamna si unul de Halloween, nu de alta dar iar am restante la blog. Asadar m-am pus pe treaba si am facut un machiaj super simplu de toamna, in culori neutre, pentru ca nu am simtit nevoia sa fac ceva dramatic. Pe mine toamna ma linisteste, este acea perioada in care ma linistesc dupa toate escapadele din timpul verii, ma odihnesc dupa toate noptile pierdute si ma... calmez. Cam asa e si machiajul de astazi, linistit, calm, cuminte. Daca va place acesta, pot sa fac si unul mai dramatic, dar cand l-am facut pe acesta, n-am fost indeajuns de inspirata pentru a face unul care sa iasa in evidenta.






Produse folosite:
-Fond de ten lichid pentru piele sensibila Ivatherm Joviale - nuanta 2
-Pudra de fata Elf (Gama Essentials) - Rosy Beige
-Baton Corector Elf (Gama Essentials) - Rosy Beige
-Primer Elf - Sheer
-Elf Quad - Teal Dream
-Elf Quad - Luxe
-Tus de ochi crema Elf (Gama Studio) - Black
-Ruj Elf - Posh
-+ random eyeshadows

Sper sa va placa acest machiaj simplu si cuminte, nu uitati ca am un mic concurs in desfasurare pe blog, nu uitati sa treceti si cu un like pe pagina de Facebook, iar eu va astept cu urmatoarea postare! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu