luni, 5 octombrie 2015

Fa-ti timp pentru tine, pentru corpul tau, pentru sufletul tau...

Astazi nu vorbim despre makeup, despre review-uri, despre moda, despre frumusete. Astazi, de fapt acum, pe seara, m-a "izbit" inspiratia sa vorbesc cu voi despre o altfel de ingrijire...




Fa-ti timp pentru tine, pentru corpul tau, pentru sufletul tau... Poate o sa vi se para absurd ce va zic, dar cand ati amanat sa faceti ceva ce va place, sau ceva ce va doreati, doar pentru altceva? Acel altceva nu era atat de important, dar totusi ati facut acest sacrificiu. Ganditi-va la voi, sa fiti fericite, implinite, pentru ca asta o sa va schimbe ca persoane. O persoana fericita este o persoana mai frumoasa, si aici nu ma refer la fizic, ci la sufletul ei. O persoana fericita radiaza intr-o camera unde se afla un grup de persoane triste, sictirite. Sunt de acord ca toata lumea are zile bune si zile rele, dar chiar si asa trebuie sa vedem mereu ce-i mai frumos in viata, sa ne bucuram de lucrurile mici care ne vin in cale, sa ne bucuram ca suntem noi.

Aveti grija si de corpul vostru, iar aici nu ma refer la cum aratati, ci la sanatatea voastra. Corpul vostru este singurul loc in care veti locui pentru totdeauna, asadar faceti-l confortabil, pentru ca veti sta ceva timp. Modelati-l cum vreti voi, adaptati-va stilul pe care il vreti, dar fiti sanatoase. Probabil nu sunt singura persoana care evita mereu sa se duca la doctor, pentru ca "sunt sigura ca nu am nimic", sau "imi trece", sau orice alta scuza banala si atat de inutila. Eu una am pierdut mult din cauza acestor scuze nefolositoare, care mai rau imi faceau: timp, bani, iar sufletul si corpul meu se indopau de medicamente si stari proaste. La un prim simptom de orice, duceti-va la doctor, pana nu este prea tarziu, pentru ca desi traim cu impresia proasta de "mie nu mi se poate intampla", credeti-ma, ti se poate intampla.

Fiecare fapta buna, cuvant dulce, gand prietenos pe care il transmiti celorlalti ti se va intoarce inapoi, poate nu atunci, poate nu de la persoana aceea, dar crede-ma ca se intoarce cand te astepti mai putin, si probabil inzecit. Sufletul unei persoane frumoase trebuie sa fie pur si plin de bunatate, nu plin de ura, minciuni, dispret. E frumos sa fii alaturi de o persoana frumoasa la suflet, pentru ca te umple de acea stare buna si te simti si tu mai pur.

Poate nu v-ati fi asteptat sa vorbim despre asta, dar pur si simplu simteam nevoia sa aveti grija de voi, sa fiti niste fiinte frumoase si bune, sa fiti fericite! O seara frumoasa sa aveti in continuare, v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu