sâmbătă, 24 octombrie 2015

Halloween Make-up: Broken.

Pai nu v-am promis eu vouă și un machiaj de Halloween? V-am promis. Aseara mă plictiseam și am început să mă joc cu fardurile, pensulele, începând cu o idee în minte și terminandu-se altfel. Am tot văzut pe Youtube tutoriale cu machiaj de "Broken doll" și mi s-a părut foarte simplu de realizat, mai ales pentru ce aveam eu în cap. Majoritatea persoanelor se transforma în păpuși frumoase, delicate, care s-au spart. Ei bine eu când am auzit și am văzut prima oară un tutorial pentru asta mi-am imaginat o păpușă posedată, pentru ca eu așa văd lucrurile. Poate sunt eu ciudată, sau pur și simplu îmi plac filmele de groază prea mult, dar la acest machiaj am ajuns, după câteva înjurături bune și răbdarea mea împinsă pana la limita. Aa, și pentru ca evident ca nu arat a păpușă, eu astăzi o să fiu doar Broken.









Este a două oară când încerc să fac un machiaj de Halloween, primul fiind un eșec total, nu v-ati fi dorit sa-l vedeți, dar este prima oară când încerc acest tip de machiaj. Intr-adevar, este mai greu de realizat decât am crezut, dar intr-un final a ieșit asta! Ca să va ajut puțin să realizați acest tip de machiaj o să va explic cam ce am făcut:
-prima și prima oară mi-am dat cu fond de ten, pudră, blush un pic mai mult, să am acel aspect de păpușă. De preferat să va dați cu fond de ten intr-o culoare mai deschisă;
-aveți de ales intr-un machiaj îngrijit, classy, sau puteți opta pentru ochi negri ca ai mei, e alegerea voastră;
-aici e partea mai tricky: eu am avut tuș cremă și mi-a fost foarte greu să desenez linii pe față, dar eu aș recomanda un tuș lichid care se usucă repede, sau evident, vopsea; începeți să faceți linii cum va taie pe voi capul, dar încercați să le faceți subțiri, fine, să nu faceți ca mine, pentru ca prima oară mi-au ieșit crengi, nu linii fine; odată ce va intră în mâna, e mai greu să dați greș;
-cu fard gri sau negru începeți să faceți umbre sub liniile făcute;
-cu fard alb începeți să iluminați liniile făcute;
-cu un ruj roz, roșu, sau orice fel de culoare vreți, începeți să va "pictați" și buzele;

Și cam asta este! Poate prima oară nu va iese, pentru ca și eu a trebuit să șterg un obraz plin de crengi și să încerc să fac niște spărturi, dar întotdeauna există internetul care este plin de poze și Youtube-ul care e plin de tutoriale. Eu sper ca v-am inspirat și ca v-am ajutat cumva! Acestea fiind spuse, v-am pupat!

4 comentarii:

  1. Super idee! <3
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, arata super realist! Chiar mai bun decat machiajul din unele filme horror. Felicitari!

    Offtopic: Te-am nominalizat la The Versatile Blogger Award. Sper ca imi vei accepta provocarea! Mai multe detalii aici: https://bepurrfect.wordpress.com/2015/10/26/the-versatile-blogger-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Multumesc frumos de nominalizare! O sa te anunt cand o sa fac postarea :*

      Ștergere