joi, 15 septembrie 2016

Ce purtam la un eveniment?

De curand trebuie sa ma duc la un botez, asadar am inceput sa ma uit dupa rochite pe care le-as putea purta in acea zi. Problema mea este ca nu mai pot sa port orice, burtica creste, iar intr-o luna sigur o sa se mareasca mult mai mult, dar inca ma uit si dupa lucruri pe care o sa le pot purta in voie dupa nastere. Uitandu-ma pe mai multe site-uri, am intrat si pe Kurtmann, stiind ca au des oferte si preturi de nerefuzat. Asadar am facut o mica lista cu rochite pe care le puteti purta la diverse evenimente, cum este un botez, o aniversare, un majorat, etc. 














Puteti sa va uitati pe site pentru ca sunt oferte foarte bune, multe si pe gusturile tuturor. Din pacate eu pentru mine nu am gasit nicio rochita, dar sper sa-mi gasesc cat mai curand! 
Voi ce parere aveti despre rochitele alese de mine? Le-ati purta? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu