luni, 5 septembrie 2016

New Season: SHEIN

Odata cu venirea toamnei, este destul de necesara si o schimbare a garderobei, nu? Desi ziua inca se mai mentine calda, cel putin aici, in Bucuresti, seara deja isi face simtita temperaturile mai reci ale toamnei. Asa ca oricat de mult am vrea sa negam venirea toamnei, sezonul cald este oficial incheiat. Inca mai putem sa profitam de temperaturile calde din timpul zilei, asadar Shein ne vine in ajutor!
Am facut o selectie cu anumite produse care ne duc inca cu gandul la vara, la caldura, dar pe care le putem integra in garderoba de toamna. Momentan eu nu mai pot purta haine de genul, pentru ca bebe a inceput sa se mareasca si deja nu mai incap in multe lucruri, dar d-abia astept sa vina vara urmatoare si sa incep sa port haine asemanatoare! La sfarsitul articolului o sa va las si ultima oferta de la Shein. Astept comentarii cu ce piesa v-a atras atentia si ce va place cel mai mult! V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Parca nu mai livrau in Romania astia de la SheIn...
    http://semblog.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o problema temporara din ce am inteles, iar din cauza a multor reclamatii din partea clientilor romani o sa o remedieze :)

      Ștergere
  2. Toate articolele selectate de tine imi plac farte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere