miercuri, 22 martie 2017

OOTD: Happy happy, joy joy!


Am o problema: cand vine vorba de postari de tipul acesteia, adica OOTD-uri, ma cam pierd. Sunt in stare sa editez poze, sa le gasesc pe cele mai bune, imi vine si inspiratie de text, dar cand vine vorba sa fac pozele propriu-zis, mai exact sa fac pe modelul, ma pierd. N-am nici cea mai mica inspiratie cand vine vorba de cum sa stau in fata camerei, si nici "fotograful" nu ma ajuta deloc. Asa ca de fel apelez la prieteni care au mai multa rabdare sa-mi faca mai multe poze, nu de alta, dar ca sa am de unde alege.
Pozele de astazi sunt facute la palatul Mogosoaia. Am ajuns si pe acolo, pentru ca ne-am plictisit de acelasi parc zi de zi si am zis sa schimbam peisajul un pic. O sa ma vedeti foarte zambareata, cum nu prea apar, motivul fiind ca nu imi place zambetul meu, dar eu chiar m-am simtit bine facand aceste poze si m-am distrat. Tinuta casual ca de obicei, cer innorat si multe zambete, cam asa as putea sa descriu postarea de astazi!






Geaca - Pull and Bear
Bluza - Bonprix
Colanti - no name
Bocanci - Stradivarius

Stiti momentul acela cand stai sa verifici sa vezi cum au iesit pozele, nu? Cam asta arata ultima poza, care e pusa mai mult ca un fel de "making of". Sper sa va placa si acest gen de poze, pentru ca sunt mai naturala, mai relaxata, iar eu chiar astept sa-mi spuneti parerea voastra! Va las cu un zambet la fel de mare ca si cel din poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu