vineri, 31 martie 2017

Primavara incepe cu... reduceri?

Spuneti-mi si mie daca exista cineva care nu adora reducerile! Chiar aseara am dat comanda (iar) pe elefant, pentru ca nu m-am putut abtine, asadar m-am gandit sa fac o postare plina de reduceri, de care as profita imediat daca as avea un card cu bani in mod nelimitat! Dar cum nu am, m-am gandit sa va arat si voua una-alta, poate la voi nu s-au terminat banii si inca va mai puteti rasfata!
Intrand pe Bogas.ro am vazut ca au reduceri de iarna, asa ca am inceput sa ma uit la aceasta sectiune si am ales cate ceva!
Salopeta - 55 lei

Camasa - 57 lei

Vesta - 49 lei

Rochie - 33 lei

In ultimul timp am tot comandat si pe DyFashion.ro, avand nevoie de rochie pentru botezul baiatului si nu numai, iar ce pot sa va zic este ca am fost foarte multumita de rochiile comandate!

Rochie - 89 lei

Rochie -159 lei

Dar daca tot v-am aratat aceste haine, hai sa trecem si la incaltaminte, ca doar avem si acolo din ce alege! Gasiti foarte multe perechi de tenesi si espadrile la pret redus, dar si pantofi.

Tenesi - 79 lei



Pantofi - 79 lei

O sa vedeti ca pe aceste site-uri gasiti zeci de alte produse la reducere, ramane acum de vazut daca veti profita de oferte sau nu. Ce-i drept, odata cu venirea primaverii parca vine si cheful de shopping! Daca vreti ma puteti urmari pe Facebook si Instagram pentru mai multe detalii din viata de zi cu zi, iar pana la postarea viitoare v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu