luni, 31 iulie 2017

2 tinute salvatoare din aceasta vara.

Eu sunt o tipa simpla. Nu sunt genul care iese prea mult din zona de confort, mai ales la ce tine de imbracaminte. Mi-am format un stil de a ma imbraca si nu prea vreau sa abordez altceva, mai ales ca stiu cu ce-mi sta bine si in ce ma simt bine; pur si simplu nu sunt genul de persoana care sa experimenteze prea mult. Cand ies pe afara cu copilul ma imbrac cat mai comod, cat mai simplu, pentru ca nu am rabdarea necesara sa ma aranjez prea mult sau sa stau sa asortez. Trecem amandoi peste o perioada foarte stresanta, pentru ca dintisorii nu-l lasa in pace, tot ies si tot ies, iar rabdarea amandurora este grea incercata. Dar trecem noi si peste asta cu bine, stiu sigur.
Am doua stiluri mari si late la care apelez ori de cate ori nu am nici timp, nici inspiratie prea multa, iar amandoua ma scot de fiecare data din aceasta incurcatura. Prima este mai copilaroasa, pentru ca imi place sa iasa la iveala si copilul din mine, iar de fiecare data cand ma imbrac asa ma face sa-mi amintesc de anime-urile la care ma uitam cand eram mica. 




Top - BonPrix
Fusta - Dresslink
Sandale - BonPrix
Chocker - no name

Celalalt stil pe care il abordez foarte des este mai sport, mai "boyish", pentru ca imi trag repede blugii pe mine si tenesii in picioare si gata! Nu prea stau sa ma gandesc care cum merge, iar camasa pe care mi-o pun repede peste un maiou sau tricou face din aceasta o tinuta salvatoare la care nu stau foarte mult sa ma gandesc.



Camasa - BonPrix
Top - BonPrix
Blugi - New Yorker
Tenesi - BonPrix
Chocker - no name

Eu ma simt foarte confortabil imbracata in ambele feluri, sunt niste tinute foarte versatile, putand fi purtate cu "n" lucruri si pot exista tot felul de combinatii de culori. 

Voi la ce tinuta salvatoare apelati cand sunteti in pana de idei si nu stiti ce sa purtati? Ne citim data viitoare, v-am pupat!

22 de comentarii:

  1. imi place tare mult fusta! iti vine foarte frumos :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si mie imi plac fustele cu aceasta croiala, se vad frumos pe corp si pun in evidenta picioarele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca sunt cele mai usor de asortat si de purtat :)

      Ștergere
  3. Eu sunt comoda! Foarte comoda!
    Nu imi vine sa cred cum m-am schimbat de cand am renuntat la costume si camasi! Daca ar fi sa aleg intre variantele propuse de tine, in mod clar 2 ar fi castigatoare ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca mi-ar placea sa fiu mai feminina, sa port mai multe rochii, de preferat tocuri, dar nu. Efectiv nu-mi iese :))

      Ștergere
  4. Ar trebui sa maresti pozele sa fie mai clare pozele. Mie imi plac ambele stiluri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! Sincer, m-am gandit ca e mai bine sa le pun mai mici, daca vrea cineva sa le vada la rezolutie completa le deschide, pentru ca uneori e deranjant sa vezi poze mari peste tot. Ma bucur ca iti plac! :*

      Ștergere
  5. Eu nu prea port fuste/rochii, dar tie iti sta bine! Lejeritatea este la putere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ambele tinute imi plac, fustita este absolut minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac! Eu sunt indragostita iremediabil de aceasta fusta!

      Ștergere
  7. Pentru o mamica de bebe mic stiu ca e dificil sa ai timp si pentru tine, asa ca de multe ori iei cam ce gasesti si alegi comoditatea. Lucru perfect de inteles! :)
    Sa stii ca am avut si eu o perioada, desi nu sunt mamica, in care o pereche de jeans cu orice in partea de sus si un pantof sport sau sandaluta erau cele mai alese piese vestimentare din sifonier! :))
    Eu lucrez putin la partea asta si vreau sa imi dezvolt un stil, sa ies din rutina, sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu prea imi convine ca am devenit asa comoda, mi-ar placea sa mai am timpul si rabdarea necesara sa ma aranjez de fiecare data cand ies afara. Dar bebe creste si in curand o sa ma pot ingriji si aranja cum o faceam inainte :D

      Ștergere
  8. Imi iau o rochie si trag un cardigan pe deasupra. Asa pot sa merg si la piata, la film, la serviciu, sunt feminina si ma simt bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o idee foarte buna si foarte confortabila! <3

      Ștergere
  9. Arati tare bine! Eu apelez la blugi si tricou. Cat mai larg tricoul :P Asa ma simt in largul meu <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos! Eu in tricouri largi stau toata ziua prin casa, altfel simt ca ma sufoc :))

      Ștergere
  10. Si eu adopt ambele stiluri , port si tocuri , mai mult platforme .Depinde de situatie si cum vreau sa fiu.. eleganta sau comoda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cand trebuie sa fiu eleganta port platforme. Sunt mult mai comode si ma simt mai in largul meu in ele :)

      Ștergere
  11. Si eu sunt mai boyish si prefer tinutele lejere, care sa imi dea spatiu de miscare! Chiar daca fustita e draguta, nu cred ca m-ar avantaja+

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma simt mai bine cand vad ca mai exista femei care nu sunt toata ziua pe tocuri si in rochii/fuste :D

      Ștergere