joi, 20 iulie 2017

Review: Fond de ten Vichy Dermablend 3D Correction

Am postat acum ceva timp poza pe Instagram cu acest fond de ten si v-am promis un review pentru el, asa ca a venit momentul sa scriu despre el: Vichy Dermablend 3D Correction. Prima si prima oara cand am facut contact cu el a fost la o prietena: mi-a spus foarte incantata ca si-a cumparat un nou fond de ten si daca imi place cum i se vede pe fata. Sincer va spun ca am ramas un pic socata de cat de urat se vedea, lucru pe care i l-am si spus. 

Primisem si eu mostre cu laudatul fond de ten, auzisem numai pareri bune despre el, asa ca am zis sa-i dau o sansa, poate ma inteleg cu el. Pentru cele care nu ma cunosc, eu am ten gras, fara probleme, doar cu usoare urme din cauza acneei. La prima aplicare am ramas insa foarte dezamagita: desi e cremos, nu mi-a placut deloc cum se aplica, nici cu buretel, nici cu pensula, dar nici cu degetele. Practic mi-au ramas urme dupa aplicare, se vedea inestetic, asadar am inceput cu stangul. In al doilea rand acoperirea este mare, asadar asteptati-va la o masca pe fata, lucru care imi displace total. Am mai observat ca dupa cateva ore de purtare incepe aceasta masca sa luceasca de la sebum, deci iar un punct in minus pentru Dermablend. Ultima picatura a fost faptul ca este foarte transferabil: am vorbit la telefon dupa ce l-am setat cu pudra, iar tot ecranul era murdar de fond de ten.


Va spun sincer ca am ramas foarte dezamagita de acest fond de ten, mai ales ca foarte multa lume il lauda, dar la mine personal nu-si face treaba deloc cum trebuie. Si nu sunt singura: prietena de care va spuneam mai sus are urme de acnee, pe care in loc sa le acopere le scoate si mai rau in evidenta si se vede foarte urat pe tenul ei. Sunt constienta ca nu sunt singura careia ii displace acest fond de ten, dar sunt la fel de constienta ca sunt la fel de multe persoane care il adora. 


Eu sunt curioasa despre voi, cele care ma citesc, ce parere aveti despre el. Ati folosit acest fond de ten? Daca da, ce parere aveti despre el si care este cea mai buna metoda de aplicare?  V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu